Je kunt overal terecht met je vragen, we zien ze in principe altijd en we proberen ze naar eer en geweten te beantwoorden.
Antwoord op jouw vraag is; nee, je kunt maar 1 foto plaatsen bij een ingestuurd recept.
Groetjes,
Anna.
KookJij.
hugocnx zegt:
Nou Anna, wat streng. Maareuh....misschien twee??? Er zitten toch vaak twee kanten aan een zaak. Ach, laat ook maar, want dat gaat weer niet op voor een oliebol of een kroket. Oh, leuke foto van de inzender erbij????
Streng, doch rechtvaardig! ;-)
Foto van de inzender kan altijd, gewoon bij je profiel plaatsen.
Alles goed in den verre?
Reageer op dit blog
Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik hier voor onze privacy- en cookiebeleid.
Door op akkoord te klikken of door gebruik te maken van deze website geeft u aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.
Nicoline van den Berg
Sait Cinar
Sait Cinar
Mark Klaver
Jordy